Käyttöehdot

Happycap.fi verkkokaupan käyttöehdot

Voimassa 01.01.2019 alkaen

1. Soveltamisala ja ehtojen hyväksyminen

Happycap.fi verkkokaupalla on oikeus päivittää näitä ehtoja milloin tahansa. Päivitettyjä ehtoja sovelletaan tilauksiin, jotka on tehty uusien ehtojen voimaantulopäivän jälkeen. Tilaamalla asiakas hyväksyy nämä ehdot ja sitoutuu noudattamaan ehtoja kokonaisuudessaan ja hyväksyy samalla henkilötietojensa ja evästeiden käytön happycap.fi tietosuoja - ja evästesääntöjen mukaisesti.

Näissä Ehdoissa puhuttaessa tuotteesta (”Tuote”), tarkoitetaan Verkkokaupassa saatavilla olevaa tai Verkkokaupasta tilattua tuotetta.

2. Toimitusehdot ja asiakaspalautukset

Tilauksenne lähetään normaalisti 2-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta ja toimitusaika lähetykselle on 2 – 10 arkipäivää, riippuen toimitustavasta. Happy Cap toimittaa tilaukset käyttämällä Postin ja UPS palveluja. Saat lähetykseesi myös seurantanumeron.

Posti paketti hinta 3,50 €

UPS kotiinkuljetus 6,00 €

Yli 60 € tilaukset lähtevät ilman toimituskuluja

Saat sähköpostin kun tilauksesi on lähetetty ja mukana on RS alkuinen paketin seurantatunnus, jos toimitustapa on Posti. Laittamalla tämän tunnuksen posti.fi lähetyksen seurantaan näet tarkemmin missä pakettisi on.

 

Käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, kun olet vastaanottanut tilauksesi. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäistä vastaavassa kunnossa ja myyntikelpoinen. Mahdollisia hinta- ja tuotetietolappuja ei saa irrottaa. Jos palautettu tuote on vahingoittunut johtuen huonosta pakkaamisesta, emme hyväksy palautusta. Emme hyvitä toimituskuluja, jos tilauksesi on lähtenyt ilman toimituskuluja ja palautat tuotteesi, niin palautuksesta aiheutuneet kulut 3,50€ vähennetään asiakkaalle palautettavasta summasta.

Ellet kirjoita sähköpostia asiakaspalveluun emme voi käsitellä tuote vaihtoa tai palautusta normaalissa ajassa. info@happycap.fi

Pyydämme palauttamaan käyttämättömät tuotteet

Postin palautustunnus: 654470

HAPPYCAP.FI ASIAKASPALAUTUS

TAALINTEHTAANKATU 4

20750 TURKU

 

Mikäli olet saanut väärän tuotteen, tuote on vaurioitunut tulee tästä mahdollisimman pian ilmoittaa happycap.fi asiakaspalveluun sähköpostitse info@happycap.fi

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnäollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiata vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

Voit peruttaa tilauksesi ennen tuotteen postitusta, vähennämme palautettavasta summasta meille aiheutuneet kulut 1 €

Emme hyvitä ostoksia Postista noutamattomista paketeista.

 

3. Osto-ohjeet

Kun olet löytänyt sopivan tuotteen, valitse myös koko ja väri ja lisää tuote ostoskoriin. Valitse tuotteen väri tuotesivun vetovalikosta ei vain painamalla tuotteen kuvaa. Muista tarkistaa koko mittataulukosta.

Kun kaikki valitsemasi tuotteet ovat korissa , paina sivun oikeassa yläkulmassa olevaa ostoskori painiketta ja siirry kassalle. Tarkista että tilauksesi on oikein väri, koko ja malli. Jos olet rekisteröitynyt Happy Cap verkkokauppaan, kirjaudu tilillesi. Jos et ole, niin seuraa ohjeita.

Tilauksen tekemiseen ei edellytetä rekisteröintiä, mutta asiakastilin luomalla nopeutat seuraavia ostoja. Verkkokaupassa voivat asioida kaikki vähintään 18-vuotiaat henkilöt, joilla on pysyvä toimitusosoite sekä toimiva sähköpostiosoite ja jotka tilaavat tuotteita Verkkokaupan toimitusalueelle.

4. Hinnat

Hinnat sisältävät Latvian arvonlisäveron 21%. Hinnat koskevat vain verkkokaupassa tehtyjä tilauksia. Hinnat eivät sisällä toimituskuluja. Hinnat näytetään euroina. Toimituskulut 3,50 € lisätään vasta kassalla.

5. Tuotetiedot

Tuotteet tehdään aina asiakkaalle tilauksesta, tästä syystä emme voi lähettää tilausta heti. Pyrimme siihen että verkkokaupassa on aina ajantasaiset ja oikeat tiedot tuotteista. Tuotekuvat ovat ovat oikeita tuotteita ja näin ne pyritään esittämään todenmukaisina, mutta esimerkiksi vuorimateriaalin tai nauhojen väri saattaa poiketa asiakkaalle myytävästä tuotteesta, mutta vain siinä tapauksessa, ettei se oleellisesti vaikuta tuotteen ulkonäköön.

6. Maksuehdot

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

6.1 Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard  -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode todentamispalvelut.

Paytrailin kautta tehtävät korttimaksut kulkevat pääosin Netsin kautta, eli tapahtumahyvittäjänä (acquirer) toimii Nets. Nets näkyy maksun saajana korttilaskulla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

6.2 Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat MobilePay on sovelluksessa toimiva palvelu, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

MobilePay on mobiilimaksutapa, joka perustuu Danske Bankin hallinnoimaan applikaatioon. MobilePayn kautta maksetut maksut ovat käytännössä korttimaksuja. Lisätietoja maksutavan toiminnasta löydät täältä.

 

6.3 Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrail Oyj:n kautta tarjoavat Collector Bank. Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collectorin yrityslaskun ehdot ovat tarjolla myös heidän sivuillaan: collector.se/upload/Partners/Agreements/CHECK/Credit_terms_All_comp_FI.pdf

Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:

collector.fi

6.4 PayPal 

Jos käytössäsi on PayPal tili voit myös maksaa sillä ostoksesi verkkokaupassa. Lisätietoa löydät heidän kotisivuilta https://www.paypal.com/fi/webapps/mpp/personal

6.5 Lahjakortti

Voit ostaa verkkokaupastamme lahjakortin, joka käy maksuvälineenä vain happycap.fi verkkokauppaan. Lahjakorttia ei voida muuttaa rahaksi, lahjakortilla ei ole vaihto tai palautusoikeutta. Lahjakortti on voimassa 12 kk ostopäivästä.

7. Ylivoimainen este (Force majeure)

Happycap.fi ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy happycap.fi:in vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

8. Riitojen ratkaisu

Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

9. Rekisteriseloste

LAKISÄÄTEINEN REKISTERISELOSTE


Rekisterinpitäjä: 
Polar SIA
Pernavas Street 5
LV-1012 RIGA

LATVIA 


Rekisterin nimi: Happycap.fi asiakasrekisteri 
Rekisterin tarkoitus: Asiakassuhteen hoitaminen 
Rekisterin sisältämät tiedot: 
Henkilön etu- ja sukunimi, lähiosoite, postinumero, postitoimipaikka, sähköpostiosoite, puhelinnumero ja salasana sekä muita tilauksen ja uutiskirjeiden toimittamiseksi tarvittavia tietoja. 
Tietolähteet: Asiakas syöttää tiedot itse 
Rekisteriasioita hoitava yritys: 
Polar SIA 

Jerry Jokela
Puhelin +358400504244
Sähköposti: info@happycap.fi  
Rekisterin tietoja ei luovuteta ulkopuolisille. Tiedot tallentuvat palvelimelle, jonne vain rekisteriasioita hoitavalla henkilöllä on käyttöoikeudet. Tiedot on suojattu käyttäjätunnuksella ja salasanalla.